رقیه کیخسروی روانشناس مشهد

Wiki Article

رقیه کیخسروی



رقیه کیخسروی روانشناس کودک، نوجوان، تحصیلی، خانواده و فردی



شماره نظام : 6016



دریافت نوبت حضوری


مشاوره تلفنی با پزشک?پرسش و پاسخ با پزشک


5.00 از 10 رای

بیش از 50 نوبت‌آنلاین

%100 رضایتمندی




نوبت‌دهی و آدرس و تلفن رقیه کیخسروی



09011426627


مشهد


الهیه 25 - جنب فروشگاه دلاوران - ساختمان پزشکان - طبقه2 - واحد7

معرفی و راهنمای نوبت‌دهی رقیه کیخسروی




خانم رقیه کیخسروی از کارشناس ارشد روانشناس کودک، نوجوان، تحصیلی، خانواده در مشهد است که آدرس این مرکز در الهیه 25 واقع شده است. جهت دریافت نوبت دهی آنلاین از رقیه کیخسروی می‌توانید از وبسایت دکتریاب استفاده کنید و یا جهت تماس با رقیه کیخسروی از شماره(های) 09011426627 استفاده بفرمایید. سعی شده معرفی و توضیحات مختصری از جمله مشخصات و آدرس اینستاگرام رقیه کیخسروی، آدرس وب سایت و ساعات کاری مرکز را در اختیار شما قرار دهیم.

برای رفاه حال بیماران، رقیه کیخسروی امکان نوبت‌دهی آنلاین را فراهم کرده‌اند تا افراد بتوانند بدون صرف زمان و انرژی زیاد، وقت ملاقات خود را از هر کجا و در هر زمان رزرو کنند. این سیستم نوبت‌دهی آنلاین، با کاربردی آسان و دسترسی سریع، اطمینان می‌دهد که شما به راحتی می‌توانید زمان دیدار با رقیه کیخسروی را doctor-yab تنظیم کنید. همچنین در صورت فعال بودن مشاوره تلفنی به راحتی در منزل و از طریق تلفن می‌توانید با رقیه کیخسروی صحبت کنید و مشاوره پزشکی دریافت کنید.

شما همچنین می‌توانید در دکتریاب نظرات در مورد رقیه کیخسروی را مشاهده و مطالعه کنید و همچنین با سایر مراکز روانشناس کودک، نوجوان، تحصیلی، خانواده مشهد آشنا شوید.





Report this wiki page